A Buda-hegyvidék közlekedésében az ország első függőpályás-drótkötélpályás- személyszállító vasútja, a Libegő csodás élményeket nyújt a bátraknak. A Zugliget és a János-hegy között közlekedő „csodát” van, aki elsőre kipróbálja, van azonban olyan, akit bátorítani kell, hogy felüljön a Libegő széke...
A Nyíregyházától 10 km-re található Árpád-kori település jelenlegi Harangod elnevezéséhez érdekes ősi legenda fűződik, amely szerint az 1200-as években Nagykállótól délre volt egy falucska, Búzna Dada nevű.Amikor a hírnökök jelentették, hogy gyilkolva, fosztogatva minde...
érgokartozás minden korosztály részére. 5-10 perces futamidővel, igény szerinti bérlés feltételeit biztosítva akár pár órás használatra is a siófoki és a balatonlellei pályákon.
A Szépművészeti Múzeum Szép Műhelye által kínált klasszikus múzeumpedagógia modern technikákkal színesített változata teljes mértékben megfelel korunk kihívásainak. A tartalmas időtöltést nyújtó programok minden korosztály számára élményt jelentenek, méghozzá úgy, hogy az információkat az adott k...
A balatoni nyaralás egyik legkedveltebb városa Siófok, ahol a strandoláson kívül érdemes egy kis kultúrát is becsempészni a programba. Főleg, ha a nagyszülők is veletek utaznak. A Kálmán Imre Múzeum is egy ilyen hely.
A balatonfüredi Panteon a Szanatórium színházterme alatt található fedett sétány, ahol a város életében fontos szerepet betöltő költők, tudósok, kutatók emléktáblája látható.
A Tihanyi Skanzen vagy Néprajzi múzeum nem kerülhető ki, ha Tihanyt bejárjátok. Nádfedeles, fehérre festett, apró ablakos, muskátlis ház hívogatóan áll a sétány végén. A múzeum két részből áll. Az egyik a Parasztgazda ház, a másik a Halászcéh ház.
Baja a vizek és ízek városa.A 40000 lakosú, többnemzetiségű várost az itt élő emberek vendégszeretete, sokszínű hagyományőrző kultúrája, építészete, iparművészete a Dél-alföldi régió egyik jelentős idegenforgalmi központjává tette.Baja történeteBaja történ...
A Börzsöny északi oldalán lévő Kemence környékén lévő Múzeumvasút egykor több mint félszáz kilométernyi hálózatból állt, de ma már csak a csarnavölgyi vonal maradt fenn nem egészen nyolc kilométer hosszan. Fő jellemzője, hogy hűen őrzi az egykori börzsönyi erdei pályák hangulatát.