Az északi part hórihorgas, szigorúan emelkedő hegyeivel szemben a déli oldalon már csak szelíd lankák őrködnek a Balaton felett. Így lehetőség is kevesebb adódik, hogy a magasból nézzünk szerteszét. Az déli part legújabb tornya a zamárdi Kőhegyi-kilátó, amelyet 2000-ben a milleniumi ünnepségek ke...
2006-ben Nádler József helyi vállalkozó alapította meg a Rádió és Televízió Múzeumot, amelyben a közel 600 darabos gyûjteményének több mint fele tekinthető meg, közöttük régi TV-k, rádiók, gramofonok, lemezjátszók és magnók.
Minden balatoni nyaraláshoz hozzátartozik egy jó kis séta a zöld ligetekben, parkokban. A keszthelyi Helikon park a város szívében helyezkedik el csaknem 17 hektáros területen. Az árnyat adó fák évszádazos múlttal rendelkeznek, a gyerekek számára óriásoknak tűnnek, ahol az ég felé magasodnak.
Talán senki sem haragszik meg azért, ha azt állítjuk, hogy a Lillafüredi Állami Erdei Vasút Magyarország legszebb kisvasútja. Évente több mint 200 ezer utas látogat el erre a vidékre, hogy a hegyoldalban haladó vonatból tekintse meg a táj ezernyi szépségét.
A Lázbérci-Tájvédelmi Körzet legértékesebb, és a vízminőség megőrzése miatt szigorúan védett része a festői fekvésű, hegyekkel övezett mesterséges tó. A tó, a patakok, a környező erdő, kedvező élőhelyet biztosít számtalan szigorúan védett és egyszerűen csak szép növénynek, állatnak....
Tihany látnivalói között bújik meg a település egyetlen látható forrása, a Ciprián forrás. A forrás az Óvár-egy keleti oldalán található, közel a Barátlakásokhoz található. Vize táplálja a Belső-tó vizét és túrázás közben kedvelt pihenőhelye és felfrissülő helye a turistáknak. Kristálytiszta vizé...
A Miskolctapolcai Kalandtúra Park Miskolctól néhány kilométerre, Miskolctapolca szívében a csónakázó tavat ölelő erdő fái között található. A kalandpark egy kék (könnyebb), egy piros (nehezebb) és egy fekete (extrém) pályarendszerre tagolódik. A kék pálya 3-11 m-es, míg a piros és a fekete pálya ...
A Börzsöny északi oldalán lévő Kemence környékén lévő Múzeumvasút egykor több mint félszáz kilométernyi hálózatból állt, de ma már csak a csarnavölgyi vonal maradt fenn nem egészen nyolc kilométer hosszan. Fő jellemzője, hogy hűen őrzi az egykori börzsönyi erdei pályák hangulatát.