Egy családi vállalkozás története

facebook-családi üdülés.hu családi üdülés.hu utazási portál hírlevele

2013. júl. 06.

1989 - 1999 - Szobakiadás

A Balaton parti településen kb. 35 fő elhelyezésére alkalmas családi ház szobáinak és apartmanjainak kiadásával kezdtük el vállalkozásunkat a turizmusban. Ebben az időszakban a szobakiadás terén a térségben az elsők között kínáltuk reggelivel szálláshelyünket. Hamarosan bárral, kültéri úszómedencével bővültünk, majd elkészült a ház klimatizálása is. Ebben az időszakban ezen extra szolgáltatásaink egyedülállóak voltak. Kizárólag német nyelvű vendégkörrel rendelkeztünk. A balatoni szezon számunkra márciustól novemberig tartott, nem korlátozódott a nyári hónapokra. A 90-es évek közepére kerékpárkölcsönzővel bővültünk, mely a kistérség első kerékpárkölcsönzője volt. Később robogókkal bővült a kínálat. Marketingünk gyakorlatilag szájpropagandából állt, az egyik vendég hozta a másikat. Sikerült egy elég nagy német törzsvendégkört kiépítenünk, azonban a további bővítésre az ingatlan alkalmatlan volt, ezért új területet kerestünk.

2000-2006 - Panzió és apartmanházak

Gyenesdiáson, a Diás strand előtt találtunk egy 7 500 m2-es ingatlant, melyet - osztatlan közös révén - sikerült 13 tulajdonostól megvásárolnunk. 1999 telén építettük fel "Haus Kati" panziónkat, mely már 50 férőhellyel rendelkezett. Mindkét házunkat német vendéggel töltöttük. Elégedett vendégkörünk tovább bővült, így fejlesztéseink is folytatódtak. Kültéri úszómedence készült a következő szezonra a gyenesdiási panzióhoz. 2003 és 2004-ben pedig 1-1 apartmanházzal bővültünk, melyek külön bejáratukkal és több légterű, nappali-konyhás elrendezésükkel voltak népszerűek. 2006-ban érkeztek meg az első magyar vendégeink. A hazai turizmusban ekkoriban kezdett szélesebb körben terjedni a wellness, az egész éves nyitva tartás lehetősége és minőségi szállások iránti kereslet. Családunk elkötelezettsége által a piaci körülményekhez alkalmazkodva nagyobb lépésre volt szükség, wellness szálloda építése mellett döntöttünk.

2007-2013 - Wellness szálloda 4* és 3*superior

2006 telén a panzió épületéhez kapcsolódva megépítettük wellness hotelünk. A belső wellness részünk egy úszómedencéből, pezsgőfürdőből, finn és infraszaunából, valamint fitnesz teremből állt. Éttermünkben először csak reggelit kínáltunk, majd svédasztalos félpanziós ellátást. Szálláshely kapacitásunk Gyenesdiáson elérte a közel 160 főt, ezért már nem volt lehetőségünk és energiánk a vonyarcvashegyi családi panzió további üzemeltetésére, csak Gyenesdiásra koncentráltunk.

A szállodaipar számunkra itt kezdődött el. Az események innentől kezdve még jobban felgyorsultak. Éves nyitva tartással és folyamatos fejlesztéssel vezettük wellness hotelünk. Az elmúlt 18 évben megtanult "szívélyes vendéglátó" szerepünket felhasználva, a vendégek igényeit szem előtt tartva ismét egy újabb törzsvendégkört építettünk ki.

Jelentősebb külső támogatás nélkül, saját forrásainkra támaszkodva tudtuk csak fejleszteni szállodánkat, ezért a szállodaiparra egyáltalán nem jellemző stratégiát követve bevételünk jelentős részét, több 100 millió forintot fektettünk be az évek során szállodánk fejlesztésébe. Így valósulhatott meg az a komplexum, amely ma már óriási beltéri élményfürdővel rendelkezik és hivatalos Hotelstars Union 4*-os minősítést is megszerezte.

2013-2014 - Színvonalemelés - konferencia és wellness szálloda 4*

Sikeresen pályáztunk 3*superior szárnyunk 4*-ra történő minőségi színvonalemelésére és konferencia és kerékpáros szolgáltatások fejlesztésére, bővítésére. E mellett új fitneszterem és játszószoba kerül kialakításra, és irodai eszközeink modernizációja valósul meg. A szálloda biztonsági kamerákkal és kártyás ajtónyitási rendszerrel bővül.

A fejlesztés az Új Széchenyi Terv Nyugat-dunántúli Operatív Programjából 184 622 139 Ft támogatást kapott. A projekt összes költsége nettó 369 244 278 Ft. Továbbá önerős fejlesztéssel ezen felül szálláshelybővítés valósul meg nettó: 97 003 772 Ft értékben

Gyenesdiás - Nyugat Balaton üdülőfaluja - a családbarát imázsépítést folytatva illeszkedik szállodánk célközönségéhez, ezért számunkra is fontos az együttműködés településünkkel. Szállodánk marketing munkájának köszönhetően nagyon sok vendéggel ismertettük meg községünk. Cégünk emellett jelentősen hozzájárul a település fejlődéséhez a különbözők adók és támogatások útján.

Díjaink, eredményeink

Virágos Balatonért környezetszépítő verseny legvirágosabb szálláshelye, és több különdíja

Legszebb épített kert díj

Legvirágosabb Udvar díj

Hotelstars Union hivatalos 4*-os szálloda minősítés

Közel 25 év alatt több 10 000 elégedett vendég

Wellness Hotel Katalin**** Gyenesdiás

Ha tetszett a cikk, és szeretnéd, hogy a következő családi üdülés megszervezése neked se okozzon gondot, akkor kérd a " Vidám Családi Üdülés " c. ingyenes e-book-ot! Tele tippel és ötlettel, hogy élményekkel teli és problémáktól mentes legyen a családi üdülés az idei évben (is) :-)

További gyerekbarát szállások

Pin It

20+1 Érdekesség a Balatonról

Csatlakozz Te is!

Töltsd le most és legyél a Balatoni Élményklub tagja!