Amikor csak a várak érdeklik a fiúkat

facebook-családi üdülés.hu családi üdülés.hu utazási portál hírlevele

2015. máj. 04.

Érdekes kéréssel keresett meg egy ismerősöm az elmúlt évben. Két fiúval tervezték a nyaralást és mivel 10 évesek voltak akkor, gondban voltak a szülők, hogy milyen helyre is utazzanak el, ahol a gyerekeke is jól érzik magukat.

Sokat nézegettek a neten, de bizonytalanok voltak. Egy dologban azonban biztosak voltak: mégpedig abban, hogy olyan helyen kell nyaralniuk, ahol van vár. Fiú gyerekek lévén a várak régi világa, a régmúlt fegyverei, életmódja nagyon érdekelte őket. Itt kerültem képbe, hogy segítsek. Hogyan is zajlott és mi lett az eredménye a "fiús-váras" családi üdülés megszervezésnek?

Döbrönte vár

Sokat nézegettek a neten, de bizonytalanok voltak. Egy dologban azonban biztosak voltak: mégpedig abban, hogy olyan helyen kell nyaralniuk, ahol van vár. Fiú gyerekek lévén a várak régi világa, a régmúlt fegyverei, életmódja nagyon érdekelte őket. Itt kerültem képbe, hogy segítsek. Hogyan is zajlott és mi lett az eredménye a "fiús-váras" családi üdülés megszervezésnek?

Csesznek vára

Ezeket az információkat kaptam a szülőktől:

1. Két fiúgyerek, akik 10 évesek

2. Nagyon szeretik a várakat, csak akkor érzik magukat jól, ha a várfalon mászkálhatnak

3. Legyen lehetőség aktív mozgásra, mert örökmozgó gyerekek lévén nem egyszerű lekötni az energiájukat.

4. Dunántúlon keressünk nyaralási helyszínt, mert nem szeretnénk utazni 3 óránál többet.

5. Olyan várhelyszínt válasszunk, ahol a közelben van egy családbarát szálláshely, ahol legalább egy medence van.

6. Igaz ikrekről van szó, de a közös pótágy nem megfelelő, mivel éjszaka nem tudnak nyugodtan aludni, ha egymás mellett alszanak el.

7. 5 éjszakás nyaralást tervezünk, hogy az egyhetes szabadságból otthon is legyen még egy-két nap arra, hogy rákészüljünk, vagy éppen kipihenjük a családi nyaralást.

8. Az 5 éjszakás pihenésbe szeretnénk aktív és szórakoztató programokat is beépíteni. Ezért olyan környéket keresünk, ahol legalább minden másnap valamilyen érdekes programot kínáltak.

Döbrönte utca

Megoldás a családi üdülésre

Szóba jöttek a Dunántúl szép várai, ahol családbarát szállást is találtunk: Sümeg vagy Döbrönte. Azon érve alapján, hogy Sümeget legalább egyszer látni fogják osztálykiránduláson, inkább választják Döbröntét. Nem sokat hallottak eddig erről a várról ismerőseim és az ajánlott családbarát szállodáról sem, a Hasik Hotelről. Bátrak voltak és kipróbálták. Nem bánták meg. Íme a bizonyíték, vagyis az élménybeszámoló, hogy milyen élménygazdagon tértek haza.

Hasik Hotel családbarát szálloda, gyerekbarát szállás nyaraláshoz

Idei nyaralásunk helyszínéül egy bakonyi kis falut, Döbröntét választottuk. Ahogy megérkeztünk, már érződött, hogy ez a kis hely a csend és a nyugalom szigete. Öt napot töltöttünk a Hasik hotelban, melynek szolgáltatásaival teljes mértékben meg voltunk elégedve. Lehetőségünk volt a wellness részlegen kívül (uszoda, pezsgőfürdő, szauna...) szabadtéri aktív kikapcsolódásra is (kültéri medence, sakk, mini golf, játszótér). Bőséges és finom tájjellegű vacsorák után csocsózással és billiárdozással töltöttük az időt.

Az öt nap alatt sokat kirándultunk. Voltunk a Sobri Jóska kalandparkban (Kislőd- Vashámorban), mely rengeteg élményt nyújtott kicsiknek-nagyoknak egyaránt (fánkcsúszda, Vizi bicikli, kötélpályák…).

Zirci arborétum

Megnéztük a Cseszneki Várat, Zirci Arborétumot, Pápa látványosságait, Bakonybéli Csillagdát és nem utolsósorban Döbröntét és környékét, melyet a szálloda ajándékaként 1 órás hintózás alkalmával is megcsodálhattunk.

Sobri Jóska Kalandpark

Kellemesen kipihenten, sok élménnyel gazdagodva tértünk haza.

Németh család

Ha megjött a kedved neked is, hogy ebben a kis varázslatos faluban töltsétek el a délutánt, akkor foglalj szállást és kérd utazási tanácsadói segítségemet!

Jó nyaralást kívánok!

Ha tetszett a cikk, és szeretnéd, hogy a következő családi üdülés megszervezése neked se okozzon gondot, akkor kérd a " Vidám Családi Üdülés " c. ingyenes e-book-ot! Tele tippel és ötlettel, hogy élményekkel teli és problémáktól mentes legyen a családi üdülés az idei évben (is) :-)

Pin It

20+1 Érdekesség a Balatonról

Csatlakozz Te is!

Töltsd le most és legyél a Balatoni Élményklub tagja!